Natuurbescherming in Afrika - Reisverslagen van Jaap van der Waarde - WaarBenJij.nu Natuurbescherming in Afrika - Reisverslagen van Jaap van der Waarde - WaarBenJij.nu

Natuurbescherming in Afrika

Tussen 2008 en 2010 werkte ik voor het Wereld Natuur Fonds bij het Centraal Afrikaanse Regio kantoor, CARPO, in Kameroen. WNF mede-financiert een groot aantal programma's in de regio. Samen met mijn collega's in Afrika werk ik aan het ontwerpen van natuurbescherming programma's en versterken van onze nationale kantoren. Voor dit werk reis ik regelmatig naar de veldprojecten: de meest bijzondere plekken in Afrika.
Sinds 2010 werk ik vanuit het Nederlandse kantoor van Wereld Natuur Fonds in Zeist. Ik reis ongeveer 4 maal per jaar naar de regio Centraal Afrika, op deze blog lees je mijn reisverslagen.

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2017

Overwinteren in Afrika

23 Januari 2017

Saviour Island: vogelparadijs voor de kust van Kam

21 Januari 2017

Out of the box in Kameroen

16 Juni 2015

De drieënvijftig slagtanden uit Moloundou

10 Juni 2015

De eenzame strijder van Mintom
Jaap

Van februari 2008 tot april 2010 werkte ik voor het WNF op het regionale kantoor voor de Centraal Afrikaanse Regio, CARPO, in Kameroen. WNF mede-financiert een groot aantal programma's in de regio. Samen met mijn collega's in CARPO werkte ik aan het ontwerpen van natuurbescherming programma's en versterken van onze nationale kantoren. Vanaf april 2010 werk ik voor het WNF vanuit Nederland als hoofd van het Bossenprogramma. Voor dit werk reis ik regelmatig weer naar de veldprojecten: de meest bijzondere plekken in Afrika.

Actief sinds 17 Feb. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 223433

Voorgaande reizen:

01 Maart 2008 - 01 Juli 2015

Natuurbescherming in Afrika

Landen bezocht: